Bezoek Memorial Dolf SGCP

9 maart 2019 - Dhapakhel, Nepal

We hebben een bezoek gebracht aan de Selfhelp Group Cerebal Palsy. De eigenlijke reden van ons bezoek aan Nepal. Dolf, onze vader, droeg de st. Holland Building Nepal    (https://www.shbn.nl)  een warm hart toe. En zoals we hebben gemerkt, zij hem ook!

We zijn super gastvrij ontvangen door Mr Bimal en zijn staf. Hij heeft ons een uitgebreide rondleiding gegeven waarbij we veel van de kinderen hebben gezien. En mooie glimlachen hebben ontvangen. Er wordt zo goed werk verricht! Niet alleen in het huis maar ook met home care op veel plaatsen in het land.

Bij memorial Dolf met Mr Bimal

Uiteraard hebben we ook een moment genomen om stil te staan bij de gedenkplaats voor Dolf. Diep onder de indruk zijn we vertrokken voor een weekendje Kathmandu.

Namasté🙏

1. Joke Schwegler:
    9 maart 2019
    Ohh dat is gaaf zeg...zo leeft ome Dolf toch nog voort...altijd blij.
  2. Ruud Schwegler:
    9 maart 2019
    Een mooie herinnering aan Ome Dolf!
  3. Co:
    9 maart 2019
    Fijn dat jullie het nu gezien hebben en wij worden altijd weer blij als we daar zijn.
  4. Annelies:
    9 maart 2019
    Take good care of each other. Heel mooi!
  5. Mar:
    Geweldig, ik krijg er kippenvel van ! Dolf zou zeker trots op jullie zijn ! 😘😘
  6. Mar:
    Geweldig, ik krijg er kippenvel van ! Dolf zou zeker trots zijn op jullie ! 😘😘
  7. Anita:
    10 maart 2019
    Wat mooi dat jullie dit hebben kunnen zien en voelen. Dat jullie vader ook gewaardeerd is, is fijn.
  8. Jose:
    10 maart 2019
    Dat is wel waardevol voor jullie fijn dat jullie het gezien hebben groetjes
  9. Tineke. determan:
    10 maart 2019
    heel fijn dat jullie daar geweest zijn . groete je nicht tineke.