Eerste indrukken Nepal

2 maart 2019 - Kathmandu, Nepal, Nepal

Welkom op mijn reisblog, ik ga een poging doen om mijn belevenissen in Nepal de komende acht weken vast te leggen.

De eerste dagen verblijf ik in Thamel, wijk in Kathmandu. Waar ik gisteren natuurlijk meteen het prachtige, indrukwekkende Durbar Square heb bezocht. Maar het is al een genot om gewoon door de straatjes te slenteren. Een chaotische maar relaxte sfeer. Ook hier is de lente begonnen en overdag is het zo’n 20 graden, heerlijk! Zeker als je bedenkt dat het thuis sneeuwt;-)

Vandaag arriveert José, mijn zus. Morgen gaan we samen verder naar ons gastgezin in Sunakothi, Patan. Waar we gaan helpen in het New Life Centre, een kinder ziekenhuis. Het project waar wij ons voor inzetten is dat van kinderen met Aids/HIV.  https://www.nepalyouthfoundation.org/programs/new-life-center/

Namasté

1. Reislogger:
    12 februari 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. M.:
    3 maart 2019
    Hi Diana, ik ben benieuwd, veel plezier daar.
  3. Mar:
    3 maart 2019
    Wat leuk dat je een blog bijhoudt! Een hele mooie tijd samen met José ! Wordt vast een indrukwekkende, bijzondere ervaring 😘😘
  4. Yvonne:
    3 maart 2019
    Wat mooi en fijn dat jij en José dit mogen en kunnen doen. Lief dat je ons mee laat lezen. Ik hoop dat jullie prachtige herinneringen gaan maken. Enjoy! 🐻😘🐻
  5. Illidge:
    3 maart 2019
    Hi Diana, leuk dat ik deze belevenissen met je mag delen! Leuke foto's, inderdaad blijkbaar een heel andere wereld. Ik ben benieuwd naar de komende foto's en indrukken! En ook leuk dat de temperatuur van de lente aangenaam is. Liefs, Illidge
  6. Co:
    3 maart 2019
    Namaste!! leuk Diana een blog. Ik zie je zo lopen in Thamel, heerlijk!! We gaan jou en Jose volgen en heel veel succes bij jullie werk daar. Bimal weet dat jullie eerdaags komen, ben benieuwd hoe je Dolf zijn plekje vindt.
  7. M.A. Castaldo:
    3 maart 2019
    Hai Diana,wat ontzettend leuk!Kan ik de belevenissen van jou en José mooi volgen.Echt super leuk!Heel veel succes en plezier.Het is mooi dat je dit samen kunt doen met José ook voor jullie vader.Liefs,Antoinet
  8. Anneke:
    3 maart 2019
    Oh wat mooi! Dat je dat dan ook samen met je zus gaat doen, heel waardevol...
    Fijn dat je ons mee laat beleven!
    Liefs van ons 😘
  9. Anita:
    3 maart 2019
    Ik ga je volgen hoor.. Hoop dat het een mooie reis gaat worden. Jullie belevenissen zullen wel bijzonder zijn. Mooi dat jullie het samen gaan doen.
  10. Mari-Elze:
    5 maart 2019
    Super leuk en mooie foto's ;-)