Laatste week samen in Nepal

15 maart 2019 - Patan, Nepal

Helaas zit het ervoor José alweer op. Net afscheid genomen en ze is nu onderweg naar Nederland. 😪

We hebben echt een mooie week gehad, naast spelender wijs leren met ‘onze’ jongens hebben we een systeem opgezet om de gegevens van de patienten in op te slaan. Aan mij de schone taak om de komende weken zoveel mogelijk dossiers op te voeren.  De staff is iig erg blij met het resultaat so far. 😀

De prachtige besneeuwde toppen van de Himalaya waren zichtbaar deze week! Heel impressive!

Voor het eerst zijn de besneeuwde toppen van de Himalaya zichtbaat!

Gisteren zijn we vertrokken na een mooi afscheid van José in het ziekenhuis en van ons gastgezin. Naar goed gebruik ontving ze een Tikka (Hindoeisme) en een Khata (Boedisme). En een mooie tekening en kaart van de jongens! Een ontroerend en emotioneel afscheid...

Daarna zijn we ingecheckt in het Summit hotel in Patan. Vanmorgen het Durbar Square en het museum bezocht: prachtig!

Het is echt even héél erg wennen zo zonder mijn Didi...

Namasté 🙏

1. Co:
    15 maart 2019
    goede reis naar huis Jose en Diana nog heel veel succes!!!!!
  2. Marion:
    15 maart 2019
    Hoi José, goede reis naar huis. Diana, nog veel succes gedurende de rest van de tijd, dat je nog bent in dit bijzondere land.!
  3. Yvonne:
    Wat een mooie fotos ...
    Het gaat jouw lukken Diana. 🙏🏻🍀
    Xxx
  4. Anita:
    24 maart 2019
    Wat jammer dat jullie het niet verder samen kunnen delen. Via internet zal Jose virtueel wel bij je kunnen zijn en je steunen.